مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 10:552020-05-22سياسي

نماز عید فطر در 500 مسجد یزد اقامه می شود


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی یزد از اقامه نماز عید فطر در 500 مسجد این استان خبر داد.

- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به اقامه نماز عید فطر در 500 مسجد این استان، گفت: تمام برنامه های فرهنگی جانبی در جوار مکان های برگزاری نمازعید باید بر اساس رعایت دقیق بهداشتی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حجت الاسلام علی کارگر از شرکت کنندگان در نماز عیدفطر خواست، با توجه به توصیه کارشناسان برای پیشگیری از بیماری کرونا موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند را رعایت کنند.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع کرونا مردم برای حضور در نماز علاوه بر ماسک و دسکش باید زیرانداز و مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند.

این مسئول فرهنگی استان در ادامه اظهار کرد: جمع آوری زکات فطریه توسط نهادهای حمایتی نیز در چارچوب مقررات و بر اساس شرایط لازم صورت می گیرد.

کارگر اظهار کرد: تمام برنامه های فرهنگی جانبی در جوار مکان های برگزاری نمازعید باید بر اساس رعایت دقیق بهداشتی انجام شود.

تاریخ دقیق عید فطر با رویت هلال ماه شوال مشخص می شود، اول ماه شوال،پایان ماه رمضان است و این روز از مهم ترین جشن ها و اعیاد مسلمانان است و معمولاً با تعطیلی رسمی همراه است و پرداخت زکات فطره در این روز بر مسلمانان واجب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید فطر در 500 مسجد یزد اقامه می شود

نماز عید فطر در 500 مسجد یزد اقامه می شود