مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 11:552020-05-22سياسي

نگرانی امام جمعه دلوار به شیب صعودی کرونا/ مبادی ورودی بوشهر باید کنترل شود


با توجه به آمار صعودی مبتلایان به کرونا در بوشهر، مبادی ورودی استان باید کنترل شود و اگر چنین اتفاقی نیفتد ممکن است روزانه وضعیت آمار مبتلایان بیشتری را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبری فارس از شهرستان تنگستان، حجت الاسلام والمسلمین زاهد دوست ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه دلوار با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: این اولین روز قدس است که بدون حضور شهید حاج قاسم سلیمانی برگزارمی شود.

شهیدی که اسماعیل هنیه در مراسم تشییع پیکرش، او را شهید قدس نامید.

  امام جمعه دلوار افزود: حقیقتاً شهید سلیمانی شهید قدس بود چراکه او بود که راهبرد مبارزه به جای مذاکره را سیاست اصلی مقاومت قرارداد و در سراسر منطقه به الگو تبدیل شد و مقاومت اسلامی را از پرتاب سنگ به پرتاب موشک نقطه زن سوق داد و کرانه باختری را مسلح کرد و گاهی با شرکت مستقیم در جنگ ها مثل جنگ 22 روزه هدایت عملیات را بر عهده می گرفت و با طرح های او بود که افسانه ی شکست ناپذیری صهیونیسم باطل شد و زنگ نابودی اسراییل پلید به صدا درآمد.

وی تاکید کرد: هدف استکبار و صهیونیسم این است که نام فلسطین به فراموشی سپرده شود اما ملت انقلابی ایران و همه ملت های مسلمان جهان، در روز قدس اعلام می کنند که مسئله فلسطین به هیچ وجه فراموش نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی امام جمعه دلوار به شیب صعودی کرونا/ مبادی ورودی بوشهر باید کنترل شود

نگرانی امام جمعه دلوار به شیب صعودی کرونا/ مبادی ورودی بوشهر باید کنترل شود