مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 14:202020-05-22سياسي

نابودی انسجام سیاسی در اسراییل / رژیم صهیونیستی با بحران هویت مواجه شده است


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نابودی انسجام سیاسی در اسراییل گفت: امروز این رژیم منحوس و نامشروع با بحران هویت مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد باقر قالیباف عصر جمعه در آیین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در جوار مزار سردار سلیمانی با اشاره به تلاش های این سردار دلاور جهان اسلام برای تحقق آرمان های قدس اظهار کرد: نام سردار سلیمانی برای همیشه با روز قدس و فتح خرمشهر عجین شده است.

وی با اشاره به شکل گیری رژیم نامشروع، ظالم و آدم کش صهیونیستی در سال 1948 توسط قدرت های استعمار انگلیس و آمریکا در سرزمین فلسطین افزود: بحران ها و ناآرامی ها از زمان تشکیل این رژیم نامشروع شکل گرفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه این رژیم منحوس روز به روز تقویت شد و مقاومت و مقابله درستی در آن از سوی کشورهای عربی و اسلامی رخ نداد، افزود: عزم کشورهای عربی در دهه 60 برای مقابله با رژیم صهیونیستی منجر به شکست شد و در نهایت این رژیم منحوس بخش عمده ای از سرزمین فلسطین و صحرای سینا را به اشغال خود در آورد.

قالیباف گفت: این کشورها در آن زمان وابسته به ابرقدرت ها بودند و هیچ انسجامی نداشتند، همچنین متکی به فرهنگ اسلامی و قرآنی هم نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی انسجام سیاسی در اسراییل / رژیم صهیونیستی با بحران هویت مواجه شده است

نابودی انسجام سیاسی در اسراییل / رژیم صهیونیستی با بحران هویت مواجه شده است