مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 03:002020-05-22اقتصادي

پایلوت باغ گل محمدی در پردیس دانشگاه زابل ایجاد شد


مدیر روابط عمومی دانشگاه زابل گفت: پایلوت باغ گل محمدی با قابلیت کشت مخلوط با سایر گیاهان دارویی توسط دانشکده کشاورزی، در پردیس دانشگاه زابل ایجاد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر روابط عمومی دانشگاه زابل گفت: پایلوت باغ گل محمدی با قابلیت کشت مخلوط با سایر گیاهان دارویی توسط دانشکده کشاورزی، در پردیس دانشگاه زابل ایجاد شد.

علی افشاری مقدم در گفت وگو با ایسنا افزود: با توجه به قدمت اقتصاد مبتنی بر کشاورزی در منطقه سیستان و ضرورت تأمین نیروی انسانی متخصص و ماهر در رشته های مرتبط با حوزه کشاورزی جهت پیشبرد فعالیت های مرتبط با تولید و نگهداری محصولات کشاورزی، دانشکده کشاورزی دانشگاه زابل به عنوان بزرگ ترین دانشکده این دانشگاه، حائز نقشی اساسی در انجام فعالیت های علمی - تحقیقاتی، آموزشی، خدماتی و ترویجی در حوزه دانش کشاورزی، محسوب می گردد.

وی ادامه داد: دستیابی به اهداف تعیین شده، نیازمند سرمایه گذاری، دانش و خلاقیت در به کارگیری روش های نوین است پس با همین نگاه و بر اساس ضرورت موضوع، طرح احداث پایلوت باغ گل محمدی با قابلیت کشت مخلوط با گیاهان دارویی در مجتمع شهید چمران و در مجاورت گلخانه های آموزشی – تحقیقاتی دانشکده کشاورزی آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایلوت باغ گل محمدی در پردیس دانشگاه زابل ایجاد شد

پایلوت باغ گل محمدی در پردیس دانشگاه زابل ایجاد شد