مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 03:002020-05-22اقتصادي

ممنوعیت ترانزیت سوخت در ایران باعث رونق ترانزیت ترکمنستان می شود


رییس هیات مدیره انجمن شرکت های حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی گفت: بخشنامه ممنوعیت ترانزیت سوخت به کشورهای همسایه، تاثیر مستقیمی بر ترانزیت ترکمنستان دارد زیرا این کشور از منابع زیاد سوخت برخوردار بوده و از طرفی به آسیای میانه دسترسی دارد لذا این محدودیت .

- رییس هیات مدیره انجمن شرکت های حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی: ممنوعیت ترانزیت سوخت در ایران باعث رونق ترانزیت ترکمنستان می شود ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات مدیره انجمن شرکت های حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی گفت: بخشنامه ممنوعیت ترانزیت سوخت به کشورهای همسایه، تاثیر مستقیمی بر ترانزیت ترکمنستان دارد زیرا این کشور از منابع زیاد سوخت برخوردار بوده و از طرفی به آسیای میانه دسترسی دارد لذا این محدودیت باعث می شود تجار طرف حساب ما به سمت ترکمنستان سوق پیدا کنند.

  احمد زمانیان در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: طی روزهای گذشته در فضای مجازی از وجود بخشنامه ای مبنی بر ممنوعیت ترانزیت سوخت مطلع شدیم.

وی با تاکید بر اینکه ترانزیت سوخت برای تمامی کشورها یک چرخه ارزآور و اشتغال زایی است، ادامه داد: با وجود چنین مسئله ای باید دید دولت با چه رویکردی تصمیمی بر ممنوعیت ترانزیت سوخت برای کشورهای همسایه گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ترانزیت سوخت در ایران باعث رونق ترانزیت ترکمنستان می شود

ممنوعیت ترانزیت سوخت در ایران باعث رونق ترانزیت ترکمنستان می شود