مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 03:052020-05-22سياسي

امروز باغ موزه دفاع مقدس همدان باز است


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان از بازگشایی باغ موزه دفاع مقدس همدان در روز سوم خرداد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

- سردار مهدی ظفری در گفت وگو با ایسنا، درباره فعالیت باغ موزه دفاع مقدس در روز سوم خردادماه اعلام کرد: به جهت دستورالعمل های موجود همچنان امکان حضور گروهی، کاروان ها و تجمعات در باغ موزه وجود ندارد اما همدانی های عزیز می توانند در روز سوم خرداد به صورت فردی و رایگان از این مجموعه فرهنگی بازدید کنند.

وی در رابطه با برنامه های بزرگداشت روز آزادسازی خرمشهر در استان همدان گفت: طی جلسه ای که هفته گذشته با حضور همه دستگاه های دولتی در استانداری برگزار شد، حدود 40 برنامه پیشنهادی ارائه شد که پس از تنظیم و بررسی این برنامه ها به نهادهای مربوطه ابلاغ شد و امروز هر مجموعه ای برنامه مستقل خود را دارد اما یکسری برنامه ها مانند غبارروبی مزار شهدا مشترک هستند و در پایان تمامی این فعالیت ها در قالب ویژه نامه سوم خرداد تدوین و منتشر می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه ارزش های انقلاب و دفاع مقدس نتوانسته اند به خوبی به نسل سوم و چهارم منتقل شوند، بیان کرد: اگر این ارزش های والا در جامعه جاری و ساری شود، فرهنگ جامعه ما تفاوت اساسی با جامعه کنونی خواهد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز باغ موزه دفاع مقدس همدان باز است

امروز باغ موزه دفاع مقدس همدان باز است