مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 04:302020-05-23سياسي

پیکر شهید «نهبندانی» ناوچه کنارک امروز برگزار می شود


پیکر مطهر شهید ناوبان دوم عرشه «محمد اردونی» امروز بر دوش مردم قدرشناس و شهیدپرور نهبندان تشییع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس فارس نهبندان، بیست و یکم اردیبهشت در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش در آب های جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و تعدادی از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نائل آمدند.

پس از این حادثه تیم های امداد و نجات دریایی در فاصله کوتاه در محل حضور یافتند و مجروحان و شهدا را از شناور تخلیه و به مراکز درمانی منتقل کردند.

در این حادثه 19 تن از دریادلان نیروی دریایی ارتش به شهادت رسیدند و 15 نفر نیز در این حادثه مجروح شدند که در بین اسامی شهدا، شهید ناوبان دوم عرشه محمد اردونی قهرمان غواصی عمق جهان در سال 2019 هم در بین شهدا حضور دارد.

حال عصر امروز سوم خردادماه همزمان با سوم خردادماه مراسم تشییع  پیکر مطهر یک تن از شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سانحه دریایی شناور کنارک به شهادت رسید در شهرستان نهبندان برگزار می شود.

پیکر این شهید والامقام ساعت 16:30 امروز با حضور خانواده های معظم شهدا، مسؤولان نظامی و غیرنظامی و اقشار مختلف مردم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از محل گلزار شهدای گمنام تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید «نهبندانی» ناوچه کنارک امروز برگزار می شود

پیکر شهید «نهبندانی» ناوچه کنارک امروز برگزار می شود