مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 04:302020-05-23پزشكي

جلوگیری از پیشرفت سرطان سینه در 312 نفر از بانوان چهارمحال و بختیاری


مدیر درمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه با تشخیص به موقع در 312 نفر از بانوانی که در بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر با دستگاه هالوژیک ماموگرافی شدند با پیگیری و درمان از پیشرفت سرطان سینه در آن ها جلوگیری شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر درمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه با تشخیص به موقع در 312 نفر از بانوانی که در بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر با دستگاه هالوژیک ماموگرافی شدند با پیگیری و درمان از پیشرفت سرطان سینه در آن ها جلوگیری شد.

محمود جاوید در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه سرطان پستان یکی از شایع ترین نوع سرطان در بین زنان جهان و دومین عامل مرگ و میر در بین آن ها است، اظهار کرد: در کشور ما نیز آمار ابتلا به سرطان در حال افزایش است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: طبق آمارها از هر 12 خانم ایرانی یک نفر به سرطان پستان مبتلا می شود، تشخیص به موقع این سرطان امکان درمان موفق و حتی در مواردی درمان قطعی این بیماری را در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه ماموگرافی یکی از ابزارهای تشخیصی برای سرطان پستان است، افزود: به همین منظور دستگاه ماموگرافی هالوژیک برای تشخیص این نوع سرطان در بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر راه اندازی کرد که این دستگاه قابلیت تشخیص سلول های سرطان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از پیشرفت سرطان سینه در 312 نفر از بانوان چهارمحال و بختیاری

جلوگیری از پیشرفت سرطان سینه در 312 نفر از بانوان چهارمحال و بختیاری