مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 04:462020-05-23اقتصادي

نقش فرهنگ عمومی و آموزش در توسعه صنعت هوافضا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سهیل سهیلی، کارشناسی ارشد هوافضا در برنامه اتفاق در مورد هواپیماهای فوق سبک بیان کرد: پل دستیابی به تکنولوژی هواپیماهای مسافربری بزرگ از هوانورد عمومی می گذرد که لازمه آن تربیت متخصصان و آمادگی فرهنگ عمومی .

- کارشناس ارشد هوافضا در برنامه تلویزیونی اتفاق گفت: منابع انسانی و پتانسیل های فوق العاده از جمله شهرک های سازنده هوافضا در ایران وجود دارد اما ساخت هواپیمای سبک نیاز به یک دفتر کار مشخص در سطح کلان کشوری دارد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سهیل سهیلی، کارشناسی ارشد هوافضا در برنامه اتفاق در مورد هواپیماهای فوق سبک بیان کرد: پل دستیابی به تکنولوژی هواپیماهای مسافربری بزرگ از هوانورد عمومی می گذرد که لازمه آن تربیت متخصصان و آمادگی فرهنگ عمومی برای دستیابی به تکنولوژی می باشد.

وی ادامه داد: در آینده صنعت هواپیمایی به سمت هواپیماهای کوچک و کاربری این هواپیماها در سامانه حمل و نقل به صورت یکپارچه با سامانه هوا فضا خواهد رفت.

کارشناس ارشد هوافضا با بیان اینکه روند هواپیماهای شخصی در ایران رو به بهبود است، افزود: حرکت کردن به سمت هدف گذاری کشورهای پیشرفته از طریق هوافضا اتفاق می افتد که یکی از این بخش ها هواپیماهای سبک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش فرهنگ عمومی و آموزش در توسعه صنعت هوافضا

نقش فرهنگ عمومی و آموزش در توسعه صنعت هوافضا