مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 05:062020-05-23بين الملل

یکشنبه عید فطر در 17 کشور عربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی چاپ لندن، ترکیه نیز همانند کشور های عربی یاد شده اعلام کرد که هلال ماه شوال شب گذشته در این کشور رویت نشد و بدین ترتیب امروز سی ام ماه رمضان و فردا مصادف با اول ماه شوال .

- 17 کشور عربی شامل قطر، کویت، امارات، عربستان، بحرین، مصر، اردن، فلسطین، عراق، سوریه، لبنان، یمن، لیبی، تونس، الجزایر، جیبوتی و جزایر کومور فردا (یکشنبه) را به عنوان عید سعید فطر اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی چاپ لندن، ترکیه نیز همانند کشور های عربی یاد شده اعلام کرد که هلال ماه شوال شب گذشته در این کشور رویت نشد و بدین ترتیب امروز سی ام ماه رمضان و فردا مصادف با اول ماه شوال و عید فطر در این کشور خواهد بود.

این در حالی است که دو کشور سومالی و موریتانی امروز (شنبه) را به عنوان عید فطر اعلام کرد.

برخی از کشور های عربی همچون عمان، سودان و مغرب به همراه شیعیان عراق و لبنان که امروز (شنبه) مصادف با بیست و نهم ماه مبارک رمضان در میان آن ها است، امشب به رویت هلال ماه شوال اقدام می کنند و در صورت مشاهده آن فردا را عید فطر اعلام خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکشنبه عید فطر در 17 کشور عربی

یکشنبه عید فطر در 17 کشور عربی