مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 05:202020-05-23سياسي

اردکان آماده بهره برداری از دو پارک اختصاصی بانوان


شهردار اردکان با اشاره به بهره برداری از دو پارک دیگر اختصاصی بانوان در این شهر تا پایان سال 99، از پیش بینی شهرداری برای اختصاص فضای ویژه دوچرخه سواری در برخی نقاط شهر خبر داد.

- ایسنا/یزد شهردار اردکان با اشاره به بهره برداری از دو پارک دیگر اختصاصی بانوان در این شهر تا پایان سال 99، از پیش بینی شهرداری برای اختصاص فضای ویژه دوچرخه سواری در برخی نقاط شهر خبر داد.

اباذر غفوری در نشست خبری با اصحاب رسانه، به برنامه ریزی شهرداری برای آغاز طرح تفکیک زباله از مبدا تا پایان سال اشاره و تصریح کرد: اقدامات اولیه طرح تفکیک زباله از مبدا در شهر اردکان در سال 98 ارائه و نیاز به بازنگری داشت، که بعد از بررسی ها در صحن علنی شورای اسلامی شهر اردکان جهت تصویب سازمان شهرداری های کشور ارسال شد و امیدوارم تا پایان سال این طرح مهم عملیاتی شود.

وی نقش رسانه ها را در روشنگری شهروندان و مطالبه گری آنان مهم خواند و تاکید کرد: شهروند آگاه و مطالبه گر در ایجاد شهری پویا و زیبا اثرگذار خواهد بود.

شهردار در ادامه تملک زمین در پیشرفت طرح های عمرانی اردکان را بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: تملک زمین در مسیر طرح های عمرانی شهری به یکی از مشکلات عدیده مسیر اجرایی نشدن خیلی از طرح های اردکان تبدیل شده که با رایزنی های صورت گرفته، بخش عظیمی از طرح های مسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردکان آماده بهره برداری از دو پارک اختصاصی بانوان

اردکان آماده بهره برداری از دو پارک اختصاصی بانوان