مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 06:462020-05-23اقتصادي

2 اقدام جدید برای بهبود فضای کسب و کار/ تسهیل در توسعه صنایع تبدیلی و غذایی


مطابق با تصمیم هیات مقررات زدایی مصوب شد که برای زنجیره های تولید صنایع تکمیلی کشاورزی و غذایی و صنایع مرتبط، نیازی به تفکیک زمین و استعلامات تکراری نیست.

- مطابق با تصمیم هیات مقررات زدایی مصوب شد که برای زنجیره های تولید صنایع تکمیلی کشاورزی و غذایی و صنایع مرتبط، نیازی به تفکیک زمین و استعلامات تکراری نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: بر اساس تصمیم هیأت مقررات زدایی مصوب شد که برای زنجیره های تولید صنایع تکمیلی کشاورزی و غذایی و صنایع مرتبط، نیازی به تفکیک زمین و استعلامات تکراری نباشد.

وی دو بند مصوب شده در هیأت را به شرح زیر اعلام کرد: 1.

برای تأسیس و با توسعه زنجیره صنایع تبدیلی و غذایی و تکمیلی بخش کشاورزی و صنایع مرتبط با رعایت سایر ضوابط جواز تأسیس و با پروانه بهره برداری بر اساس اطلاعات ثبت شده و تأیید شده توسط هیأت بر روی درگاه ملی مجوزهای کشور G4B.

ir استفاده از یک مکان اعم از عرصه با اعیان یک ملک ضمن رعایت حقوق مالکیت و ترهین توسط همان مالک و یا دو یا چند واحد تولیدی دیگر، بلامانع بوده و در صورت عدم نیاز مطابق با جواز با پروانه، الزامی به درخواست و دریافت انشعابات جدید از قبیل آب، برق و گاز نیز نیست.

2.

وزارت خانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت حداکثر ظرف مدت 2 ماه، ارتباط سیستمی صدور مجوزها را به گونه ای برقرار نمایند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 اقدام جدید برای بهبود فضای کسب و کار/ تسهیل در توسعه صنایع تبدیلی و غذایی

2 اقدام جدید برای بهبود فضای کسب و کار/ تسهیل در توسعه صنایع تبدیلی و غذایی