موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 07:002020-05-23پزشكي

تاثیر منفی همه گیری کروناویروس بر احساسات عاطفی کادر درمانی


19 یک بیماری بسیار جدید است و اطلاعات اندک در مورد این بیماری منجر به ایجاد و نوآوری پروتکل سریع برای بیمارستان ها شده و اجرای روزانه پروتکل های بهداشتی جدید احساس فرسودگی شغلی و فرسودگی عاطفی در متخصصان بهداشت ایجاد کرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی بیماری کووید-19 یک بیماری بسیار جدید است و اطلاعات اندک در مورد این بیماری منجر به ایجاد و نوآوری پروتکل سریع برای بیمارستان ها شده و اجرای روزانه پروتکل های بهداشتی جدید احساس فرسودگی شغلی و فرسودگی عاطفی در متخصصان بهداشت ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوز، جیسون هارلی، روانشناس و استادیار گروه جراحی دانشگاه مک گیل و عضو انستیتوی آموزش علوم بهداشت اظهار کرد: هدف از این تحقیق یافتن روش هایی برای حمایت بهتر از پزشکان مستقر در بیمارستان طی این همه گیری است.

در زمان کنونی ما به متخصصان مراقبت های بهداشتی نیاز داریم و باید همه تلاش خود را برای پشتیبانی از آنان انجام دهیم.

وی افزود: استرس اضافی زیادی به دلیل افزایش عوامل اضافی مرتبط با تلاش برای تطبیق سریع و موثر پروتکل ها به ویژه موارد بیمارستانی در مقابله با کووید-19 وجود دارد.

سلامت جسمی و عاطفی پزشکان و کادر درمانی در شیوع همه گیری بسیار مهم است اما چگونه می توان این بستر را برای آنان مهیا کرد؟ در حال حاضر، آمار خودکشی پزشکان در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر منفی همه گیری کروناویروس بر احساسات عاطفی کادر درمانی

تاثیر منفی همه گیری کروناویروس بر احساسات عاطفی کادر درمانی