مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 07:052020-05-23اجتماعي

توانمندسازی کودکان کار در بهزیستی استان زنجان


در استان زنجان هیچ کودک فاقد خانه و والدین که در خیابان بماند، وجود ندارد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در استان زنجان هیچ کودک فاقد خانه و والدین که در خیابان بماند، وجود ندارد.

محمد محمدی قیداری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به توانمندسازی 10 کودک کار در استان زنجان، اظهار کرد: یکی از مهم ترین رویکردهای مورد تایید جهت بازتوانی کودکان کار و خیابانی، رویکرد خانواده محور و مبتنی بر حمایت و توانمندسازی خانواده و تاکید بر تحصیل و آموزش کودک و بهرهگیری از توان و مشارکت بخش غیردولتی است.

وی افزود: در این راستا مبالغی از اعتبارات درونسازمانی بهزیستی و بخشی نیز از کمک های خیرین برای تامین خانواده های کودکان کار و ایجاد زمینه های اشتغال و حرفهآموزی برای آن ها و خانواده های شان پرداخت شده است.

این مسئول تصریح کرد: هدف از اجرای توانمندسازی کودکان کار، کنترل و کاهش آسیب های ناشی از حضور و کار کودکان در خیابان با تأکید بر ارتقای سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی کودکان در استان زنجان است.

محمدی قیداری ادامه داد: ارایه سرمایه کار، معرفی پدران آنان به شرکت های تولیدی جهت اشتغال، ارایه سرمایه کار به خانواده کودک جهت راه اندازی کارگاه مسگری، آموزش فنی و حرفه ای از جمله آموزش کامپیوتر (ICDL)، قلم زنی بر روی مس و سفال گری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی کودکان کار در بهزیستی استان زنجان

توانمندسازی کودکان کار در بهزیستی استان زنجان