مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 07:252020-05-23سياسي

گشودن راه به سوی خرمشهر از میان انبوه آتش


«سوم خرداد» با گزاره «آزادی خرمشهر»عجین شده و گذشت زمان نمی تواند از اهمیت و عظمت این واقعه بزرگ و حماسی که 38 سال پیش در چنین روزی به وقوع پیوست، - سوم خرداد با گزاره آزادی خرمشهر عجین شده و گذشت زمان نمی تواند از اهمیت و عظمت این واقعه بزرگ و حماسی که 38 سال پیش در چنین روزی به وقوع پیوست، چیزی بکاهد.

بلکه هر چه از آن فاصله گرفته شود، شکوه حماسی آن روز و واقعه بیشتر به چشم می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران در ادامه نوشت: این روز، نوروز دیگری است که جوهره ایرانی را متجلی و پرچم غرور ملی را بر بام خانه ایرانیان نشاند.

در این واقعه سترگ و افتخارآفرین که در سایه اتحاد و همدلی به وقوع پیوست خونین شهر ، بار دیگر خرمشهر شد و شیرینی لحظات آن روز گرم و صمیمی در قاب خاطرات ملت ایران جای گرفت.

دشمن با تمهیدات گسترده ای که تدارک دیده بود قصد ماندن برای همیشه در این خطه از میهن عزیزمان را داشت و شعاری با همین مضمون ساخته و بر دیوارهای شهر نقش زده بود؛ غافل از آن که غیرت ملی ایرانیان خیلی زودتر از آن چه بعثیان متجاوز گمان دارند به سروقت شان رفته و با اسارت 19 هزار عراقی، قطار اسیران به راه خواهد انداخت.

ارتش متجاوز عراق در فرصت 19 ماهه، استحکامات فوق تصوری را گرداگرد خرمشهر و راه های منتهی به آن ایجاد و برای حفظ آن لشکر5 مکانیزه شامل 2تیپ ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشودن راه به سوی خرمشهر از میان انبوه آتش

گشودن راه به سوی خرمشهر از میان انبوه آتش