مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 08:002020-05-23سياسي

در ایام کرونا 800خانوار به کمیته امداد چهاردانگه مراجعه کردند


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش چهاردانگه با اشاره به مراجعه800خانوار در ایام کرونا گفت: در ایام ماه مبارک رمضان و شیوع بیماری کرونا تمام خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش چهاردانگه از خدمات کمیته بهره مند شدند.

- محمدرضا غضنفری، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش چهاردانگه در گفت وگو با خبرنگار فارس با تشکر و قدردانی از مردم چهاردانگه، بسیج، مراکز خیریه و مسؤولان بخش برای همکاری با این نهاد، اظهار کرد: حدود 800خانواده به صورت ثابت و چند خدمتی تحت پوشش کمیته امداد چهاردانگه بودند که متناسب با وضعیت شان بصورت کامل و موردی از خدمات کمیته امداد استفاده می کردند و در ایام شروع کرونا هم حدود 800خانوار دیگر به این جمعیت مراجعه کننده به کمیته امداد اضافه شدند و برای آن ها پرونده تشکیل داده شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود 1600خانواده تحت پوشش خدمات کامل و موردی کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش چهاردانگه هستند، ادامه داد: تقریباً همه این خانواده ها در ماه مبارک رمضان کمک های کمیته امداد را دریافت کرده اند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش چهاردانگه افزود: بخش زیادی از کمک هایی که در روزهای پیش رو به خانواده های تحت پوشش داده خواهد شد از طریق جمع آوری زکات فطره خواهد بود که با توجه به شرایط امسال در برگزاری ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ایام کرونا 800خانوار به کمیته امداد چهاردانگه مراجعه کردند

در ایام کرونا 800خانوار به کمیته امداد چهاردانگه مراجعه کردند