مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 08:002020-05-23دانش

قرارگاه دانشجویی صیانت از ارتفاعات جنوبی به دنبال مطالبه گری تخصصی و علمی است


علی گشتی، دبیر قرارگاه دانشجویی صیانت از ارتفاعات جنوبی مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه از سال 96 پروژه کمربند جنوبی مشهد به دستور دادستانی متوقف شد، - دبیر قرارگاه دانشجویی صیانت از ارتفاعات جنوبی مشهد گفت: این قرارگاه به دنبال مطالبه گری تخصصی و علمی است و به هیچ حزب و جناحی وابستگی ندارد.

علی گشتی، دبیر قرارگاه دانشجویی صیانت از ارتفاعات جنوبی مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه از سال 96 پروژه کمربند جنوبی مشهد به دستور دادستانی متوقف شد، اظهارکرد: در نیمه دوم سال گذشته با مصوبه ستاد تدبیر استان ادامه این پروژه کلید خورد.

گشتی بیان کرد: قرارگاه دانشجویی صیانت از ارتفاعات جنوبی مشهد با این هدف آغاز به کار کرده است که پیگیری های مرتبط با این پروژه را به صورت منجسم دنبال کند.

دبیر قرارگاه دانشجویی صیانت از ارتفاعات جنوبی مشهد افزود: هدف ما این است که پروژه کمربند جنوبی به صورت دائمی متوقف و راهکار جایگزین و تغییر ماهیت آن از سوی مجامع علمی معرفی شود.

وی با اشاره به ساخت کمربندی های پی در پی در غرب مشهد، گفت: بحث ساخت و ساز باید در این منطقه جلوگیری شود و ما شاهد احداث بزرگراه های متعددی مانند فکوری، پیروزی، نماز و حالا هم کمربند جنوبی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه دانشجویی صیانت از ارتفاعات جنوبی به دنبال مطالبه گری تخصصی و علمی است

قرارگاه دانشجویی صیانت از ارتفاعات جنوبی به دنبال مطالبه گری تخصصی و علمی است