مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-23بين الملل

درخواست کاربران عراقی برای مقابله با صدور تروریسم از جانب عربستان سعودی


کاربران عراقی در شبکه های اجتماعی با درج هشتگ «السعودیه منبع الارهاب» از مقالمات کشورشان خواستند تا مقابل صدور تروریسم از جانب دولت سعودی را بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از انتشار یک فایل صوتی منسوب به مکالمه یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان با معمر قذافی دیکتاتور معدوم لیبی که در آن به اعزام 4 هزار تروریست از عربستان به عراق اشاره می کند، موجی از احساسات ضد سعودی در میان کاربران عراقی به راه افتاده است.

به نوشته وبگاه المعلومه، در این فایل صوتی که به نظر می رسد مربوط به سال 2004 باشد، یوسف بن علوی به قذافی می گوید که سعودی ها به او گفته اند 4 هزار تروریست هم اکنون در عراق حضور دارند.

پس از گذشت یک روز از انتشار این فایل صوتی، فعالان شبکه های اجتماعی عراقی با درج هشتگ #السعودیه_منبع_الارهاب (عربستان منبع تروریسم) در خصوص پشتیبانی و حمایت مالی و لجستیکی ریاض از تروریست های القاعده و داعش در 17 سال گذشته در عراق نوشتند.

همچنین بسیاری از سیاسیون، نمایندگان و شخصیت های اجتماعی و دینی عراق نیز خواستار موضع قاطع بغداد در قبال این فایل صوتی شدند.

فاضل جابر از نمانیدگان عراقی از دولت مصطفی الکاظمی خواست تا در خصوص اعزام 4 هزار تروریست از عربستان به عراق با دولت سعودی وارد گفت و گوی جدی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کاربران عراقی برای مقابله با صدور تروریسم از جانب عربستان سعودی

درخواست کاربران عراقی برای مقابله با صدور تروریسم از جانب عربستان سعودی