مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-23حوادث

کشف 2200 قطعه مرغ قاچاق در فامنین/ 10 سارق در ملایر دستگیر شدند


دستگیری سارقان در نهاوند، کشف لوازم خانگی قاچاق در کبودرآهنگ، کشف 2220 قطعه مرغ قاچاق در فامنین و دستگیری 10 سارق در ملایر برخی عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری 4 سارق و کشف 9 فقره سرقت طی 24 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: طی 24 ساعت گذشته با تلاش و پیگیری مأموران شهرستان نهاوند، 4 سارق دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به 9 فقره سرقت شامل 4 فقره سرقت اماکن ،3 فقره سرقت سیم برق، یک فقره سرقت مغازه و یک فقره سرقت داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف لوازم خانگی قاچاق در کبودرآهنگ فرمانده انتظامی استان همدان از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 450 میلیون ریال در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: مأموران یگان امداد شهرستان کبودرآهنگ با اجرای ایست و بازرسی در محور گل تپه - کبودرآهنگ، به 4 دستگاه خودرو سواری پژو 405 که به صورت کاروانی در حال حرکت بودند مشکوک و آنها را در یک عملیات پلیس ی متوقف کردند.

وی افزود: این خودروها از استان های غربی به سمت مرکز کشور در حال تردد بودند که در بازرسی از آنها، 6 دستگاه کولر گازی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2200 قطعه مرغ قاچاق در فامنین/ 10 سارق در ملایر دستگیر شدند

کشف 2200 قطعه مرغ قاچاق در فامنین/ 10 سارق در ملایر دستگیر شدند