مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-23سياسي

هشدار پژمانفر نسبت به عواقب حذف صفر از پول ملی


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به دبیر شورای نگهبان با اشاره به عواقب اقتصادی حذف صفر از پول ملی کشور؛نسبت به تلاطم اجتماعی احتمالی و احتمال بروز ناامنی ها در پی اجرایی شدن این موضوع هشدار داد.

- نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به دبیر شورای نگهبان با اشاره به عواقب اقتصادی حذف صفر از پول ملی کشور؛نسبت به تلاطم اجتماعی احتمالی و احتمال بروز ناامنی ها در پی اجرایی شدن این موضوع هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،نصراله پژمانفر در این نامه به آیت الله جنتی نوشت: سرور ارجمند حضرت آیت الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان سلام علیکم احتراما به استحضار می رساند از جنگ جهانی اول تاکنون جمعا 47 کشور واحد پولی خود را عوض کرده اند که دلایل عمده آن وقایع مهلک نظیر جنگ تا تغییر رژیم و تورم های بسیار بالا و انجام گسیخته بالای 100 درصد و 1000 درصد بوده است که چنانچه روشن است کشور ما در هیچ کدام از این دو گروه قرار ندارد، زیرا بحمدالله دچار وضعیت ویژه و خطرناک نیستیم و تورم نیز در 10 سال گذشته، 18.

5 درصد بوده است.

لازم به ذکر است برخی کشورهایی که به حذف صفر دست زده اند به خاطر تورهای حاصل بعدی، مجبور شده اند چندین بار این کار را تکرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پژمانفر نسبت به عواقب حذف صفر از پول ملی

هشدار پژمانفر نسبت به عواقب حذف صفر از پول ملی