مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-23اقتصادي

استقرار 350 پایگاه دریافت زکات فطریه در مازندران


رییس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی در مازندران گفت: 350 پایگاه فعال دریافت زکات فطریه در سطح استان طی دو روز آینده فعال هستند.

- مهدی بریمانی رییس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، درباره جزییات پرداخت زکات فطریه استان مازندران، اظهار کرد: در سال گذشته، در استان مازندران 5 میلیارد و 200 میلیون تومان زکات فطریه اعم از نقدی و غیرنقدی از طرف مردم پرداخت شد.

وی بیان کرد: مبالغ و اجناس در قالب زکات فطریه توسط مردم به پایگاه دبیرخانه شورای زکات و همچنین سازمان بهزیستی و مؤسسات خیریه که دارای مجوز بودند، تحویل داده شد.

بریمانی افزود: در سال گذشته 160 پایگاه جمع آوری زکات از طرف دبیرخانه زکات در سطح استان مستقر شد ، که شهر بابل بیشترین پرداختی زکات فطریه در این بخش را داشت.

این مسؤول عنوان کرد: در سال جدید به علت شیوع کرونا و هم تسریع در پرداخت زکات فطریه، در روستاهای سطح استان هزار و 500 شورای زکات متشکل از روحانیون، دهیار، هیأت امنا، شورای اسلامی و فرمانده پایگاه تشکیل شد.

وی ابراز کرد: انتظار می رود استقبال مردم در بخش پرداخت زکات فطریه به دلیل افزایش تعداد پایگاه ها بیشتر شود، بیشتر مراکز نیکوکاری هم در این روزها دائر هستند، همچنین  350 پایگاه فعال دریافت زکات فطریه در سطح مازندران طی دو روز آینده داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 350 پایگاه دریافت زکات فطریه در مازندران

استقرار 350 پایگاه دریافت زکات فطریه در مازندران