مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 08:552020-05-23بين الملل

درخواست کمک فوری الکاظمی از عربستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علی عبدالامیر علاوی وزیر دارایی عراق که از دیروز به عربستان سعودی سفر کرده، امروز (شنبه- 23 می)، - وزیر دارایی عراق که برای درخواست کمک مالی فوری از سعودی ها به ریاض سفر کرده در دیدار با مقامات سعودی، نامه مصطفی الکاظمی به محمد بن سلمان را تحویل داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علی عبدالامیر علاوی وزیر دارایی عراق که از دیروز به عربستان سعودی سفر کرده، امروز (شنبه- 23 می)، نامه مصطفی الکاظمی نخست وزیر جدید کشورش را به محمد بن سلمان ، ولی عهد سعودی تحویل داد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، سفارت عراق در عربستان، طی بیانیه ای اعلام کرد که وزیر دارایی عراق و سرپرست وزارت نفت این کشور، به عنوان فرستاده نخست وزیری وارد ریاض شد و از سوی محمد عبدالله الجدعان وزیر دارایی، ماجد بن عبدالله بن عثمان القصبی وزیر تجارت و رییس هیات سعودی شورای هماهنگی دو کشور، عبدالرحمان الحربی رییس هیات عمومی تجارت خارجی عربستان و قحطان طه خلف ، سفیر عراق در ریاض مورد استقبال واقع شد.

بر اساس این گزارش طی نشست های صورت گرفته میان طرفین، نامه مصطفی الکاظمی به محمد بن سلمان تحویل داده شد و درباره همکاری های میان دو کشور و سازوکار های فعالسازی آن رایزنی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کمک فوری الکاظمی از عربستان

درخواست کمک فوری الکاظمی از عربستان