مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 09:402020-05-23اقتصادي

لکه گیری و روکش آسفالت 220 کیلومتر از راه های همدان انجام شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از عملیات اجرایی لکه گیری و روکش آسفالت 220 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شریانی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده با اشاره به اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور در استان همدان در حال اجرا است، گفت: این اقدام به منظور افزایش ارتقا ایمنی محورهای مواصلاتی و رضایت مندی کاربران جاده ای در حال انجام است.

وی افزود: این طرح به شکل جهادی و ضرب الاجل با استفاده از توان نیروهای راهداری استان در قالب 18 اکیپ امانی و پیمانی در حال انجام است.

پناهنده ادامه داد: همدان- کرمانشاه، همدان- ملایر، همدان-تهران، ملایر- بروجرد، ملایر - اراک، تویسرکان - خیرآباد و جوکار- تویسرکان از جمله محورهای شریانی استان است که عملیات ترمیم و بهسازی آسفالت، درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالت آن در قالب این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه بهسازی و ایمن سازی نقاط پرحادثه از مهم ترین رویکردهای این مجموعه است، یادآور شد: امیدواریم با انجام این اقدامات علاوه بر رفاه حال مسافران، شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان نیز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لکه گیری و روکش آسفالت 220 کیلومتر از راه های همدان انجام شد

لکه گیری و روکش آسفالت 220 کیلومتر از راه های همدان انجام شد