مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 10:052020-05-23حوادث

پلیس در کمین خرده فروشان مواد مخدر است/دستگیری قاتل در کمتر از سه ساعت


برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر یکی از اولویت های کاری پلیس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، عزت الله غلامی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: یکی از اولویت های کاری نیروی انتظامی برخورد جدی و بدون اغماض با خرده فروشان مواد مخدر است.

وی برقراری نظم و امنیت را یکی از رسالت های اصلی نیروی انتظامی برشمرد و عنوان کرد: در این راستا با تلاش شبانه روزی پلیس با هرگونه قانون شکنی و اخلال در امنیت و نظم عمومی به شدت برخورد می شود.

فرمانده انتظامی بروجرد با تاکید بر تقویت و افزایش گشت های موتوری 110 بیان کرد: از سویی در دو ماه گذشته یک هزار و پانصد دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شده است.

غلامی با اشاره به اینکه در مجموع میزان وقوع جرائم در بروجرد روند کاهشی داشته است، خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی نیروی انتظامی پیشگیری و ایفای نقش اجتماعی است.

وی در خصوص قتل رخ داده در روزهای اخیر در یکی از میادین شهر بروجرد که منجر به کشته شدن دو نفر شد، تاکید کرد: با تلاش مأموران انتظامی قاتل در کمتر از 3 ساعت دستگیر شده و با تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد: همچنین قاتل قتل رخ داده در میدان شهدا ظرف 3 ماه در یکی از استان های کشور دستگیر و زندانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس در کمین خرده فروشان مواد مخدر است/دستگیری قاتل در کمتر از سه ساعت

پلیس در کمین خرده فروشان مواد مخدر است/دستگیری قاتل در کمتر از سه ساعت