مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 10:202020-05-23اقتصادي

تخصیص 70 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل 2 بیمارستان در همدان


استاندار همدان بابیان اینکه از محل اعتبارات وزارت بهداشت 50 میلیارد تومان به بیمارستان اکباتان اختصاص یافته است، گفت: 20 میلیاردتومان اعتبار نیز برای بیمارستان تویسرکان درنظر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید سعید شاهرخی ظهر شنبه در ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: نقش رزمندگان همدانی در آزادسازی خرمشهر بسیار برجسته و تأثیرگذار بود و ما تا همیشه قدردان آن همه شجاعت هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه همکاری خوب مردم استان همدان با ستاد استانی مقابله با کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی جای تقدیر دارد، گفت: استان همدان یکی از 10 استان کشور است که شهری با وضعیت قرمز کرونا ندارد اما همچنان باید طرح فاصله گذاری را ادامه دهیم.

استاندار همدان با بیان اینکه به ازای هر یک میلیون نفر در کشور 1500 نفر و در استان همدان 500 نفر به کرونا مبتلا هستند، گفت: این نشانه ای از بهبود شرایط استان همدان است.

شاهرخی با بیان اینکه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی به تدریج و با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز می شود، اظهار داشت: خانه های مسافر غیرمجاز حق فعالیت ندارند و در چند روز آینده خانه های مسافر برای همیشه ساماندهی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 70 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل 2 بیمارستان در همدان

تخصیص 70 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل 2 بیمارستان در همدان