مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 11:352020-05-23اجتماعي

موزه ها قبل از بازگشایی به آزمون و خطا نیاز دارند


قبل از بازگشایی کامل موزه ها، این فضاها نیازمند یکسری آزمون و خطا هستند تا با مشکلات ناشی از بازگشایی موزه ها در شرایط فعلی آشنا شده و با آن آگاهی در رفع آن مشکلات قدم برداریم.

- رییس ایکوم ایران معتقد است: قبل از بازگشایی کامل موزه ها، این فضاها نیازمند یکسری آزمون و خطا هستند تا با مشکلات ناشی از بازگشایی موزه ها در شرایط فعلی آشنا شده و با آن آگاهی در رفع آن مشکلات قدم برداریم.

سیداحمد محیط طباطبایی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر این که مهم ترین اصل در آغاز فعالیت مجدد موزه ها؛ حفاظت از آثار، حفاظت از سلامتی کارمندان موزه و مخاطبان است، به پروتکل تهیه شده توسط پژوهشکده حفاظت و مرمت اشاره می کند که اداره کل موزه ها با تبدیل آن به یک پروتکل اجرایی، آن را به موزه ها ابلاغ کرده است.

وی اجرای پروتکل تایید شده در موزه ها را امری اجتناب ناپذیر می داند و با اشاره به این که هر موزه موظف به تهیه ی یک پروتکل اجرایی اختصاصی برای فضای موزه ای خود نیز هست، ادامه می دهد: بر اساس تجربه ای که در این روزها از اروپا و آسیا برای بازگشایی موزه ها داشته ایم، باید از زمانِ اعلامِ باز کردن موزه ها، هر موزه دست کم 15 روز برای آمادگی خود و مخاطب اش زمان بگذارد تا با نهادینه کردن پروتکل و دیدنِ آموزش های لازم، موزه ها در بهترین شرایط فعالیت خود را آغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه ها قبل از بازگشایی به آزمون و خطا نیاز دارند

موزه ها قبل از بازگشایی به آزمون و خطا نیاز دارند