مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 11:502020-05-23سياسي

درباره نحوه برگزاری امتحانات پایه نهم منتظر پاسخ وزارت هستیم


درخصوص امتحانات پایه نهم، برنامه وزارت برگزاری حضوری در سراسر کشور است ولی ما در شورای آموزش و پرورش و ستاد کرونای استان مصوبه ای را تصویب و آن را برای وزارت ارسال کردیم و منتظر پاسخ هستیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: درخصوص امتحانات پایه نهم، برنامه وزارت برگزاری حضوری در سراسر کشور است ولی ما در شورای آموزش و پرورش و ستاد کرونای استان مصوبه ای را تصویب و آن را برای وزارت ارسال کردیم و منتظر پاسخ هستیم.

کوروش مودت امروز (سوم خرداد) در حاشیه آیین طرح خیریه توزیع تبلت میان دانش آموزان کم برخوردار استان، اظهار کرد: دانش آموزانی که به شبکه شاد و صدا و سیما دسترسی نداشتند، از طریق همکاران ما شناسایی شدند و 150 تبلت در مرحله اول میان آنها توزیع کردیم.

علاوه بر این پکیج های آموزشی و بسته های بهداشتی میان دانش آموزان مناطق صعب العبور و محروم نیز توزیع شد.

یکی از مطالبات ما در شورای آموزش و پرورش که با همت استاندار صورت گرفته، تامین سه هزار تبلت است که 2 هزار و 200 عدد از آن به زودی تامین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به پوشش دانش آموزان استان در شبکه شاد، ادامه داد: پیوستن دانش آموزان به شبکه شاد بیش از 75 درصد است که امیدواریم به پوشش 85 درصدی برسیم که با توجه به آمار بالای دانش آموزی بیش از یک میلیون و 150 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره نحوه برگزاری امتحانات پایه نهم منتظر پاسخ وزارت هستیم

درباره نحوه برگزاری امتحانات پایه نهم منتظر پاسخ وزارت هستیم