مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 12:202020-05-23حوادث

تمهیدات ویژه جاده ای در تعطیلات عید فطر؛ ممنوعیت تردد تریلر، کامیون و موتورسیکلت ها


رییس پلیس راه خراسان رضوی با تاکید بر خودداری شهروندان از سفرهای غیرضروری، از اجرای تمهیدات ویژه جاده ای همزمان با تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی امیدوار گفت: در تعطیلات عید فطر تمهیدات ویژه جاده ای برای عبور و مرور وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی افزود: تردد انواع تریلی و کامیون به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح تا 22 روزهای یکشنبه 4 خرداد 99، دوشنبه 5 خرداد 99 و جمعه 9 خرداد 99 در محور بزرگراهی مشهد ـ قوچان ـ شیروان ـ بجنورد ـ آشخانه و جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است.

وی عنوان کرد: در اجرای این طرح تردد موتورسیکلت ها نیز از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 99/2/31 تا ساعت 6 بامداد شنبه 99/3/10 در محور آزاد راهی و بزرگراهی مشهد ـ سبزوار ـ سمنان به تهران و بالعکس به استثنای موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای مأموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک ممنوع است.

امیدوار در پایان ضمن تشکر از همکاری شهروندان عزیز تاکید کرد: با توجه به تهدیدات و خطرات انتشار ویروس کرونا و ضرورت توجه به مراقبت های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی، انتظار داریم مردم عزیز از سفرهای غیرضروری به طور جدی خودداری کرده و با خدمتگزاران خود در پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ویژه جاده ای در تعطیلات عید فطر؛ ممنوعیت تردد تریلر، کامیون و موتورسیکلت ها

تمهیدات ویژه جاده ای در تعطیلات عید فطر؛ ممنوعیت تردد تریلر، کامیون و موتورسیکلت ها