مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 12:552020-05-23سياسي

برخی از کشورهای همسایه در ورود کالای قاچاق به کشور دخالت دارند


فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: «در مقابله با قاچاق کالا، سوخت، مواد مخدر و صید ترال کوتاه نمی آییم.

» - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در سال جهش تولید در مقابله با قاچاق کالا، سوخت، مواد مخدر و همچنین صید ترال (صید تور کفی) در خلیج فارس کوتاه نخواهیم آمد.

سردار دریادار علیرضا تنگسیری در مراسم به آتش کشیدن کالاهای ممنوعه توقیف شده در قشم با تاکید بر اینکه در سال جهش تولید در مقابله با قاچاق کالا، سوخت، مواد مخدر و همچنین صید غیر قانونی ترال کوتاه نخواهیم آمد، افزود: در صورت کشف محموله قاچاق در خلیج فارس، ابتدا قاچاقچیان را از شناور خارج می کنیم و پس از طی مراحل قانونی با حکم قضایی کالاهای موجود در آن را به آتش می کشیم.

وی افزود: بر اساس شواهد مستند موجود، برخی از کشورهای همسایه در ورود کالای قاچاق به کشور دخالت دارند و از قاچاقچیان حمایت می کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اقدامات این نیرو در مقابله با قاچاق ادامه داد: از سال 98 تاکنون دریادلان نیروی دریایی سپاه 23 فروند کشتی حمل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند که این شناورها حامل بیش از 23 میلیون لیتر گازوییل بودند.

سردار تنگسیری همچنین با اشاره به ممنوعیت صید ترال و آسیب رساندن این اقدام به معیشت مردم، ماهیگیران محلی و محیط زیست افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از کشورهای همسایه در ورود کالای قاچاق به کشور دخالت دارند

برخی از کشورهای همسایه در ورود کالای قاچاق به کشور دخالت دارند