مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 13:202020-05-23سياسي

امکان پرداخت زکات فطره به روش غیرحضوری در آذربایجان شرقی


رییس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: با توجه به شیوع کرونا، برای دبیرخانه شورای زکات استان و تمامی شوراهای زکات شهرستان ها شماره کارت های مجزا جهت پرداخت زکات فطره تهیه شده است.

- رییس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به ایسنا خبر داد امکان پرداخت زکات فطره به روش غیرحضوری در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: با توجه به شیوع کرونا، برای دبیرخانه شورای زکات استان و تمامی شوراهای زکات شهرستان ها شماره کارت های مجزا جهت پرداخت زکات فطره تهیه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم محمدزاده در گفت وگو با ایسنا، در این خصوص اظهار کرد: همچنین مردم متدین تبریز می توانند از طریق سامانه #5*8877* (ستاره 8877 ستاره 5 مربع) زکات فطره و همچنین کفاره های خود را پرداخت کنند.

وی در ادامه، با اشاره به رشد 47 درصدی زکات در استان طی سال گذشته، افزود: طی سال 97 بیش از 25 میلیارد تومان و در سال 98 نیز بیش از 37 میلیارد تومان زکات در استان جمع آوری شد که نشان از رشد 47 درصدی دارد.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان این که تاکنون بیش از 74 هزار نفر مودی زکات در استان شناسایی کرده ایم، افزود: این افراد کسانی هستند که زکات خود را به دبیرخانه شورای زکات استان واریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پرداخت زکات فطره به روش غیرحضوری در آذربایجان شرقی

امکان پرداخت زکات فطره به روش غیرحضوری در آذربایجان شرقی