مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 14:402020-05-23اقتصادي

ساماندهی پسماندها در جزیره هرمز با بکارگیری سیستم پردازش


مشاور مدیریت پسماند هرمز از ساماندهی پسماندها در جزیره هرمز با بکارگیری سیستم پردازش خبر داد.

- محمد مینوسپهر در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: با پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر هرمز و حمایت مالی بنیاد برکت، دستگاه های موردنیاز کارگاه پردازش پسماندهای قابل بازیافت جزیره هرمز شامل آسیاب پلاستیک و پرس ضایعات با هزینه ای بالغ بر 150 میلیون تومان ساخته و تحویل شهرداری شد.

مشاور مدیریت پسماند هرمز اظهار داشت: زیرسازی محل احداث کارگاه بازیافت در سال گذشته انجام شده و هم اکنون شهرداری می بایست نسبت به اجرای فونداسیون و نصب سوله اقدام نماید تا با راه اندازی دستگاه های خریداری شده، ضمن ایجاد اشتغال و درآمدزایی پایدار شهرداری، پسماندها به خارج از جزیره انتقال و دفن پسماند در زمین های با ارزش هرمز به حداقل ممکن کاهش یابد.

مینوسپهر گفت: درخواست تأمین برق موردنیاز کارگاه بازیافت به اداره برق هرمز در سال 97 ارائه و پیگیری های لازم انجام شده که با همکاری مسئولین برق سریع تر اجرایی می شود.

همچنین در راستای فرهنگ سازی و جلب مشارکت شهروندان و گردشگران جهت کاهش تولید پسماند، در سال گذشته مکاتبات لازم با فرمانداری بندرعباس و اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شهید حقانی در خصوص پخش کلیپ کوتاه هرمز بدون زباله در شناورهای مسافرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی پسماندها در جزیره هرمز با بکارگیری سیستم پردازش

ساماندهی پسماندها در جزیره هرمز با بکارگیری سیستم پردازش