مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 16:152020-05-23سياسي

اتمام طرح های نیمه تمام شاهرود و میامی در اولویت است


نماینده منتخب مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه موفقیت با یکپارچه شدن و اتحاد مسئولان و مردم حاصل می شود، گفت: اجرای طرح های نیمه تمام حوزه انتخابیه در اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر محمدخانی غروب شنبه در جمع مردم میامی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر ضمن تبریک عید سعید فطر بابیان اینکه هر کاری که برای مردم انجام شود وجدان انسان از آن سود می برد، ابراز داشت: اجرای پروژه های نیمه تمام شاهرود و میامی در اولویت است لذا هر کس در هر ستاد و با هر سلیقه ای در دایره پیشرفت و آبادانی قرار دارد.

وی بابیان اینکه بدترین اتفاق زیادشدن فاصله مسئولان با مردم است، افزود: اگر چنین اتفاقی روی دهد آن مسئول بزرگ ترین سرمایه خود یعنی مردم را از دست می دهد اگر توانستیم حرف مردم را بزنیم آن موقع می توان گفت که نماینده شما هستیم و معتقدیم باید نمره ما پیش خدا خوب باشد.

نماینده منتخب مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه در چنین روزهایی مردم این شهرستان ها نیز در آزادسازی خرمشهر نقش داشتند، ابراز داشت: چهره های ارزشمندی برای کشور و نظام و اقتدار ملت خون پاک خود را نثار کردند و قطعاً این امر ما را در مسیر دشواری قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام طرح های نیمه تمام شاهرود و میامی در اولویت است

اتمام طرح های نیمه تمام شاهرود و میامی در اولویت است