مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 22:302020-05-23اجتماعي

دمای هوا گرما در استان بوشهر اوج می گیرد


با آغاز موج جدید افزایش دمای هوا گرما در این استان اوج می گیرد.

- فرج الله شکوهی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر در ارتباط با وضعیت جوی و دریایی استان اظهار داشت: با این وضعیت دما در شهرهای برازجان، خورموج و اهرم به 44 درجه و در عسلویه و جم نیز به 40 درجه خواهد رسید.

وی بیان کرد: بررسی نقشه های پیش یابی جوی و دریایی نشان دهنده تداوم پایداری جو و دریا طی امروز است بنابراین تا فردا در برخی نقاط غبار محلی و مه صبحگاهی از پدیده های غالب خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: پیش بینی می شود در ساعاتی از وقت فردا تا حدودی سرعت وزش بادهای جنوبی روی دریا افزایش یابد و از روز سه شنبه در مناطق شمالی خلیج فارس سرعت وزش بادهای شمالی افزایش خواهد یافت.

شکوهی پور گفت: به دنبال این افزایش سرعت باد دریا در سواحل شمالی و مرکزی تا روز چهارشنبه در برخی از ساعت ها به نسبت متلاطم خواهد بود.

وی اضافه کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری گاهی همراه با غبار محلی و در برخی نقاط با مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر در 24 ساعت آینده ارتفاع موج 30 تا 60 و گاهی 90 سانتیمتر پیش بینی شده است افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت 6 تا 26 و گاهی 32 کیلومتر در ساعت پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا گرما در استان بوشهر اوج می گیرد

دمای هوا گرما در استان بوشهر اوج می گیرد