مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 01:552020-05-23بين الملل

وزیر نفت و نیروهای مسلح ونزوئلا از ایران قدردانی کردند


همزمان با انتشار خبر ورود اولین نفتکش حامل سوخت ایران به «منطقه ویژه اقتصادی» ونزوئلا، وزیر نفت و یکی از فرماندهان نیروهای مسلح ونزوئلا در پیامی توییتری از ایران قدردانی کردند.

- همزمان با انتشار خبر ورود اولین نفتکش حامل سوخت ایران به منطقه ویژه اقتصادی ونزوئلا، وزیر نفت و یکی از فرماندهان نیروهای مسلح ونزوئلا در پیامی توییتری از ایران قدردانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با وارد شدن نفتکش حامل سوخت فورچون با پرچم ایران به آب های ونزوئلا، طارق الایسامی وزیر جدید نفت این کشور شنبه شب در یک پیام توییتری نوشت: ممنون برادران .

الایسامی در صفحه توییتری خود نوشت: همکاری میان ایران و ونزوئلا در زمینه انرژی علاوه بر اینکه ما را به عنوان کشورهای عضو اوپک متحد می کند، مبتنی بر تبادل علمی و توسعه تولید صنعت هیدروکربن است.

ممنون برادران! الایسامی در پیام دیگری نوشت: به نمایندگی از نیکلاس مادورو و همه شهروندان ونزوئلا به کشتی های جمهوری اسلامی ایران که قصد ورود به بنادر ما را دارند، سلام می گوییم و به آنها ادای احترام می کنیم.

این همکاری انرژی با هدف توسعه همه جانبه به نفع مردم ماست .

قدردانی نیروهای مسلح ونزوئلا از ایران دریاسالار رمیجیو سبالوس فرمانده مرکز عملیات فرماندهی استراتژیک ونزوئلا نیز در صفحه توییتری خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نفت و نیروهای مسلح ونزوئلا از ایران قدردانی کردند

وزیر نفت و نیروهای مسلح ونزوئلا از ایران قدردانی کردند