مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 04:552020-05-24اقتصادي

وزیر نفت ونزوئلا از ایران تشکر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طارق الایسامی در صفحه توییتری خود نوشت: همکاری میان ایران و ونزوئلا در زمینه انرژی علاوه بر اینکه ما را به عنوان کشور های عضو اوپک متحد می کند، - با نزدیک شدن کشتی نفتکش فورچون ایران به ونزوئلا، وزیر جدید نفت این کشور شنبه شب در پیام توییتری نوشت: ممنون برادران.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طارق الایسامی در صفحه توییتری خود نوشت: همکاری میان ایران و ونزوئلا در زمینه انرژی علاوه بر اینکه ما را به عنوان کشور های عضو اوپک متحد می کند، مبتنی بر تبادل علمی و توسعه تولید صنعت هیدروکربن است.

ممنون برادران! الایسامی در پیام دیگری نوشت: به نمایندگی از نیکلاس مادورو و همه شهروندان ونزوئلا به کشتی های جمهوری اسلامی ایران که قصد ورود به بنادر ما را دارند، سلام می گوییم و به آن ها احترام می کنیم.

این همکاری انرژی با هدف توسعه همه جانبه به نفع مردم ما است.

قدردانی نیرو های مسلح ونزوئلا از ایران دریاسالار رمیجیو سبالوس فرمانده عملیات فرماندهی استراتژیک ونزوئلا نیز در صفحه توییتری خود نوشت: توجه، نیرو های مسلح ونزوئلا از همبستگی ایران با (ونزوئلا) به وسیله نفتکش ها تشکر می کند.

سبالوس با اشاره به محافظت نیروی دریایی و هوایی ونزوئلا از کشتی های سوخت ایران نوشت: تشکر از دیپلماسی صلح به رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نفت ونزوئلا از ایران تشکر کرد

وزیر نفت ونزوئلا از ایران تشکر کرد