مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 05:152020-05-24سياسي

دولت و مجلس سیاسی کاری را کنار بگذارند/قطع ید شدید گلایه نکنید


امام جمعه رشت با تأکید بر تلاش همه مردم و مسؤولان برای تحقق شعار سال رونق تولید گفت: دولت و مجلس برای رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان در رشت با تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: بزرگ ترین دستاورد ماه رمضان انجام واجبات و ترک محرمات است و هر جا انسان با انجام واجبات و ترک محرمات به معرفت الهی می رسد.

وی با اشاره به روایتی از امیر مؤمنان امام علی (ع) درباره مستی های پنج گانه گفت: انسان عاقل از مستی مال و ثروت، علم، قدرت، ستایش و جوانی اجتناب می کند زیرا این موارد عقل را زایل می کند.

وی با اشاره به نام گذاری جهش تولید توسط مقام معظم رهبری در سال 1399 بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از تلاش های انجام شده در سال 1398 به طور اجمالی ابراز رضایت کردند اما به آن افقی که جامعه اسلامی در نظر داشت، نرسیدیم و امیدواریم مسؤولان مربوطه بتوانند جهش تولید را محقق کنند.

امام جمعه رشت خواستار لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری توسط دولت با توجه به مدت باقی مانده از عمر آن شد و افزود: از نمایندگان مردم در مجلس جدید نیز می خواهیم تلاش کنند تا تولید رونق بگیرد و پاسخگوی تقاضای داخلی و بیرون از مرزها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و مجلس سیاسی کاری را کنار بگذارند/قطع ید شدید گلایه نکنید

دولت و مجلس سیاسی کاری را کنار بگذارند/قطع ید شدید گلایه نکنید