مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 07:452020-05-24فرهنگي

تازه ترین آلبوم استاد حاشیه نشین منتشر شد/ روایت نفر از «سرگردان»


تازه ترین آلبوم محسن نفر آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی ایرانی پس از گذشت 10 سال از انتشار اثر پیشین با عنوان «سرگردان» پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- تازه ترین آلبوم محسن نفر آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی ایرانی پس از گذشت 10 سال از انتشار اثر پیشین با عنوان سرگردان پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن نفر نوازنده تار و استاد حاشیه نشین موسیقی ایرانی که فعالیت های ارزشمندی را در عرصه موسیقی ردیف دستگاهی ایران انجام داده پس از گذشت 10 سال از انتشار آلبوم پیشین خود، آلبوم سرگردان را توسط نشر موسیقی کوک منتشر کرد.

در این آلبوم بی کلام قطعه های سرگردان ، تذکر ، دریچه ، بارقه ، انتظار ، گشایش ، تردید ، فروبسته ، طلب در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

این اثر با مجوز شماره 5150- 1398 از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین شماره واسپاری 26567 کتابخانه ملی ایران منتشر شده که کامران شریفی مدیر تولید، مرجان راجزی طراحی و گرافیک دیگر عوامل اجرایی آن را تشکیل می دهند.

محسن نفر که تاکنون آلبوم های وصل مستان ، شمس الضحی ، باغ ارغوان ، یاد یار ، فکرنو ، یاس ، خاکستری، آبی را منتشر کرده است، در بخشی از متن طولانی که برای آلبوم سرگردان منتشر کرده، آورده است: سرگردان عنوانی برای آلبومی است که پس از 10 سال سرگردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین آلبوم استاد حاشیه نشین منتشر شد/ روایت نفر از «سرگردان»

تازه ترین آلبوم استاد حاشیه نشین منتشر شد/ روایت نفر از «سرگردان»