مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 09:452020-05-24سياسي

عدالت خواهی جوکری...


یک فعال مذهبی با اشاره به شخصیت اصلی فیلم جوکر نوشت: نظام سرمایه داری که خود مسبب ضعیف شدن طبقه متوسط و له شدن طبقه ضعیف میان چرخ دنده های پیشرفت عده ای سرمایه دار است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اندیشه خبرگزاری فارس؛ نظام سرمایه داری که خود مسبب ضعیف شدن طبقه متوسط و له شدن طبقه ضعیف میان چرخ دنده های پیشرفت عده ای سرمایه دار است، وقتی می خواهد اعتراض به وضع موجود را آموزش دهد آشوب و کشتار را می آموزد.

شاید تصور شود این آشوب طلبی صرفاً نسخه ای برای کشورهای ما و عراق و.

است.

فرصتی شد تا فیلم جوکر را ببینم، یک دلقک شکست خورده که زیر چرخ های نظام اقتصادی و اجتماعی سرمایه داری له شده است و حالا تصمیم می گیرد دست به انتقام و آشوب بزند، اول با کشتن چندنفر که به او حمله کرده اند طعم انتقام و قدرت را می چشد و احساس حقارتی که به او تحمیل شده بود را به کمک قدرت یک اسلحه جبران می کند و دست به آشوب می زند.

کارگردان اگرچه تلاش کرده است تا آشوب او و انتقام خواهی او را موجه جلوه دهد اما نتوانسته غرق شدن او در این آشوب را پنهان کند.

جوکر اول از همه از زنی که با او ارتباط دارد و جز محبت از او ندیده است آغاز می کند و بعد از آن مادرش را می کشد و به سرعت داستانش به اوج می رسد و با کشتن یک مجری که او را تحقیر کرده است، در برنامه زنده تلوزیونی کل جامعه به هیجان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت خواهی جوکری...

عدالت خواهی جوکری...