مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 10:152020-05-24حوادث

تصادفات 24 ساعت گذشته خراسان رضوی 2کشته و 9 مجروح برجای گذاشت


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به تصادفات 24 ساعت گذشته در استان، از فوت 2 تن و مجروحیت 9 تن دیگر خبر داد.

- سرهنگ هادی امیدوار در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص وضعیت راه های استان اظهار کرد: از صبح امروز ترافیک در تمامی مسیرهای استان  مخصوصا مسیرهای شمالی استان سنگین گزارش شده بود، آزادراه شهید شوشتری نیمه سنگین،  سمت تربت حیدریه نیمه سنگین و تراغیک به سمت مشهد سمت و نیشابور نیز پرحجم بود، مسیرهای بازگشت هم به همین شکل دارای ترافیک بود.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه باتوجه به ساعت کنونی، ترافیک در مسیرها عادی است، از احتمال ایجاد ترافیک سنگین در مسیرهای استان در حوالی عصر امروز خبر داد.

وی در توضیح تعداد تصادفات و سوانح جاده ای از شب گذشته تاکنون اظهار کرد: تاکنون 6 فقره تصادف داشتیم که دو مورد این تصادفات فوتی و چهار مورد دیگر جرحی بود که در این تصادفات دو تن فوت کردند و 9 تن هم مجروح شدند.

امیدوار با اشاره به تعطیلات عید فطر و احتمال سفر هم استانی ها، مهم ترین توصیه به رانندگان در مسیرهای جاده ای را رعایت قوانین و مقررات دانست و متذکر شد: درمسیرهای فرعی و روستایی اکنون فصل کشاورزی است و تردد حیوانات اهلی، گله های گوسفندان، عابر پیاده و موتور سیکلت در این مسیرها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات 24 ساعت گذشته خراسان رضوی 2کشته و 9 مجروح برجای گذاشت

تصادفات 24 ساعت گذشته خراسان رضوی 2کشته و 9 مجروح برجای گذاشت