مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 10:502020-05-24اقتصادي

ارمنستان خواهان تبادل کالا با ایران به صورت تهاتری شد


سفیر ارمنستان در ایران ابراز امیدواری کرد تا با بازگرداندن فعالیت ها و روابط تجاری دو کشور به شرایط قبل از کرونا و انجام تهاتر کالایی، مبادلات تجاری میان دو کشور احیا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم، در ملاقات با آرتاشس تومانیان، سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری ارمنستان در جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر لزوم گسترش مناسبات تجاری میان دو کشور اظهار داشت: در شرایط شیوع ویروس کرونا و نیاز به اقلام بهداشتی و پزشکی، همکاری های خوبی میان طرفین انجام شده و همچنان انتظار داریم با توجه به وجود ظرفیت های بسیار زیاد همکاری میان دو طرف، شاهد گسترش مبادلات تجاری میان دو کشور باشیم.

رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران افزود: البته شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا نشان داد کشورها وقتی در شرایط بحران و اضطرار قرار بگیرند، تصمیماتی متناسب با منافع خودشان در تجارت بین الملل می گیرند؛ مانند محدودیت در صادرات و واردات.

ایران هم قطعاً برای نحوه حضور در تجارت بین الملل بر اساس منافع خود تصمیم می گیرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: انتظار داریم طرفین با پیگیری های مستمری که انجام می دهند، گسترش همکاری های گمرکی، توسعه منطقه آزاد تجاری مغری، تشکیل کارگروه صنعتی و تجاری و تهاتر کالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارمنستان خواهان تبادل کالا با ایران به صورت تهاتری شد

ارمنستان خواهان تبادل کالا با ایران به صورت تهاتری شد