مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 10:552020-05-24سياسي

رییس مجلس آتی نباید به نام تعامل با دیگر قوا معامله گری کند


تعامل با سایر قوا یکی از اصول مهم در ریاست قوه مقننه است و این نکته بسیار اهمیت دارد که رییس مجلس دوره بعد نباید به نام تعامل با دیگر قوا معامله گری کند.

- سیداحسان قاضی زاده نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: رییس مجلس آینده باید از شاکله شخصیتی ریاست مجلس برخوردار و از توان و قدرت لازم برای استیفای حقوق مجلس برخوردار باشد.

  وی افزود: رییس مجلس یازدهم باید از اقتدار از قدرت  توان لازم برای تقویت بعد نظارتی مجلس برخوردار باشد و ما شاهد توسعه و فعالان شدن در حوزه نظارتی در دوره یازدهم باشیم.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعامل با سایر قوا یکی از اصول مهم در ریاست قوه مقننه است و این نکته بسیار اهمیت دارد که رییس مجلس دوره بعد نباید به نام تعامل با دیگر قوا معامله گری کند.

  قاضی زاده خاطرنشان کرد: رییس مجلس ضمن داشتن اقتدار باید نظرات نمایندگان را مدظر قرار دهد و به آن توجه لازم را داشته باشد.

  وی اظهار داشت: رییس مجلس آینده نباید نظر خود را به جای نظرات نمایندگان و مجلس در جایی عنوان کند و نباید شاهد اینگونه رفتارها از سوی وی باشیم.

  نماینده مردم فریمان در مجلس در پایان گفت: انتخاب رییس مجلس آینده با رأی بالا او را در انجام وظایفش کمک می کند و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس آتی نباید به نام تعامل با دیگر قوا معامله گری کند

رییس مجلس آتی نباید به نام تعامل با دیگر قوا معامله گری کند