مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 11:152020-05-24سياسي

بازدید از موزه ملی ایران نوبت بندی شد/اول پروتکل ها را بخوانید بعد به موزه بروید


مدیر کل موزه ملی ایران از نوبت بندی زمان بازدید از این موزه با رعایت پروتکل های بهداشتی عمومیِ همه موزه ها و پروتکل اختصاصی موزه ملی ایران خبر داد.

- مدیر کل موزه ملی ایران از نوبت بندی زمان بازدید از این موزه با رعایت پروتکل های بهداشتی عمومیِ همه موزه ها و پروتکل اختصاصی موزه ملی ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال دستور رییس جمهور مبنی بر آغاز فعالیت موزه ها و بناهای تاریخی، موزه ملی ایران نیز علاوه بر رعایت پروتکل عمومی پژوهشکده حفاظت و مرمت، با تهیه ی پروتکل اختصاصی، بازدید از موزه مادر ایران را که از 29 اسفند برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود در هفت نوبت، طبقه بندی کرد.

جبرییل نوکنده ـ مدیر کل موزه ملی ایران ـ توضیح می دهد: با توجه به بحران ویروس کرونا محدودیت هایی در بازدیدها اعمال شده و به منظور حفاظت پیشگیرانه در سلامت کارکنان، بازدیدکنندگان و همچنین صیانت آثار موزه ای دستورالعمل ویژه بازدید در موزه ملی ایران تدوین و اجرایی می شود که ضروری است همه ی بازدیدکنندگان پیش از مراجعه به موزه ملی ایران این پروتکل را دقیق مطالعه کرده و موارد آن را رعایت کنند.

او با بیان این که بازگشایی کامل همه ی بخش های موزه، شاید در بحران کرونا امکان پذیر نباشد، ادامه می دهد: در تلاش هستیم تا به صورت تدریجی و پلکانی سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از موزه ملی ایران نوبت بندی شد/اول پروتکل ها را بخوانید بعد به موزه بروید

بازدید از موزه ملی ایران نوبت بندی شد/اول پروتکل ها را بخوانید بعد به موزه بروید