مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 18:302020-05-24ورزشي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


علی اصغر مجرد هم طلایی پوش شد، جان باختن 8 نفر بر اثر تصادف دو دستگاه پژو، کاهش 48 درصدی بارش ها نسبت به سال گذشته، خواص شگفت انگیز عرق کاسنی، اقامه نماز عید سعید فطر در شهرهای اصفهان؛ - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (یکشنبه چهارم خرداد ماه) را اینجا مشاهده می کنید: علی اصغر مجرد هم طلایی پوش شد با اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ادامه جذب بازیکن برای تیم والیبال سپاهان، علی اصغر مجرد هم به سپاهان پیوست.

جان باختن 8 نفر بر اثر تصادف دو دستگاه پژو رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: به علت تصادف دو دستگاه پژو پارس و 405 در آزادراه امیرکبیر محدوده کاشان 8 نفر جان باختند.

کاهش 48 درصدی بارش ها نسبت به سال گذشته/ مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند استاندار اصفهان با تأکید بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب، گفت: سال گذشته میزان بارش ها در بالادست زاینده رود 2 هزار و 100 میلی متر بوده در حالی که امسال یک هزار و180 میلی متر بارش نازل شده که کاهش 48 درصدی در استان را نشان می دهد.

خواص شگفت انگیز عرق کاسنی؛ دوستی برای کبد چرب کاسنی با تأثیراتش روی کبد، زمینه دفع صفرا از بدن را فراهم کرده و زردی را می زداید و بار کبد را سبک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته