مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 21:402020-05-24اقتصادي

12 نکته برای نگهداری از گل و گیاه آپارتمانی


در این روزها که ساختمانها جای فضاهای سبز را در سطح شهر پرکرده اند و دسترسی افراد برای استفاده از گل و گیاه کمتر شده و شیوع ویروس کرونا نیز این دسترسی را محدودتر کرده است، - در این روزها که ساختمانها جای فضاهای سبز را در سطح شهر پرکرده اند و دسترسی افراد برای استفاده از گل و گیاه کمتر شده و شیوع ویروس کرونا نیز این دسترسی را محدودتر کرده است، بسیاری از افراد تصمیم گرفته اند با ایجاد باغچه های خانگی فضای سبز را به خانه هایشان بیاورند و بدیهی است که نگهداری از گیاهان آپارتمانی این روزها دغدغه بسیاری از افراد شده است؛ موضوعی که رییس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه تهران توضیحاتی درباره آن داده است.

غلامحسین سلطان محمدی، رییس اتحادیه تولید کنندگان گل وگیاه استان تهران در گفت وگو با ایسنا به 12 نکته برای نگهداری از گل و گیاه آپارتمانی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است گل و گیاه آپارتمانی در فصول بهار و پاییز خریداری شوند، زیرا در این فصل ها گیاهان در حال رشد هستند و اگر دچار آسیب شوند مجدد رشد خواهند کرد ولی در تابستان و زمستان رشد گیاه با کندی خواهد بود.

البته بهتر است گیاهانی که انتخاب می شوند در ابعاد کوچک یا به صورت نهال باشند، زیرا هر چه گیاه کوچکتر باشد با محیط سازگارتر خواهد شد و بهتر می توان از آن نگهداری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 نکته برای نگهداری از گل و گیاه آپارتمانی

12 نکته برای نگهداری از گل و گیاه آپارتمانی