مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 02:102020-05-24ورزشي

مشکل اصلی فوتبال «دلال ها» هستند نه خارجی ها/ استقلال و پرسپولیس نباید محروم شوند


مهاجم پیشین تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: طرح ممنوعیت استفاده از بازیکنان خارجی برای سرخابی ها منطقی نیست و با جای این تصمیم باید ریشه دلالی در فوتبال ایران خشکانده شود.

- علی علیزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص طرح ممنوعیت جذب مربی و بازیکنان خارجی توسط دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: این یک طرح عجیب بود و نمی دانم چرا چنین موضوعی را برای استقلال و پرسپولیس مطرح کردند.

بهتر است مسئولان به جای آنکه صورت مسئله را پاک کنند، به فکر حل مسئله باشند.

با نیامدن مربی یا بازیکنان خارجی، بدهی های این دو تیم شاید کم شود اما کیفیت آنها پایین خواهد آمد بنابراین کاش به جای آنکه ممنوعیت بازیکنان خارجی را برای استقلال و پرسپولیس در نظر می گرفتند، راهکاری را در نظر می گرفتند تا دست دلالان از آوردن بازیکنان بی کیفیت کوتاه شده و باعث نشود این دو تیم به بازیکنانی که حتی یک دقیقه هم بازی نمی کنند، بدهکار شوند.

وی افزود: مشکل اصلی این روزهای فوتبال ما، دلالانی است که با ارتباط های پنهانی، بازیکنان بی کیفیت را به تیم های بزرگ می دهند و تنها به دنبال سوءاستفاده و دریافت پورسانت خود هستند و برایشان مهم نیست که این دو باشگاه تا چند وقت دیگر باید تاوان این بازیکنان بی کیفیت را پس بدهند بنابراین امیدوار هستم این طرح برداشته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اصلی فوتبال «دلال ها» هستند نه خارجی ها/ استقلال و پرسپولیس نباید محروم شوند

مشکل اصلی فوتبال «دلال ها» هستند نه خارجی ها/ استقلال و پرسپولیس نباید محروم شوند