مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 05:402020-05-25پزشكي

محدودیت فعالیت تعدادی از کادر درمانی درگیر با پرونده مرگ مادر باردار


مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در خصوص فوت یک زن باردار و فرزندش حین زایمان در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر اطلاعیه ای منتشر کرد.

- ایسنا/بوشهر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در خصوص فوت یک زن باردار و فرزندش حین زایمان در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر اطلاعیه ای منتشر کرد.

متن اطلاعیه شماره 2 مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر با محور تشکیل جلسه ای با حضور مدیر درمان برای بررسی و رسیدگی به موضوع در ادامه آمده است: به اطلاع شهروندان گرامی استان بوشهر می رساند در تاریخ 1399/3/3 پیرو جلسه اولیه کمیته مورتالیتی (مرگ و میر) در بیمارستان، جلسه ای کارشناسی با حضور دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان و کارشناسان ستادی ذی ربط در خصوصی این رویداد تلخ تشکیل گردید.

در این جلسه مدیر درمان در ابتدا ضمن ابراز تاسف شدید و عرض تسلیت به خانواده محترم مرحومه و مردم شریف استان بابت این موضوع، تاکیداتی بر سرعت، دقت و پیگیری مجدانه تا حصول نتیجه از مراجع قانونیِ تشخیص و تعین تکلیف نهایی پرونده را بیان نمود.

باید به عرض مردم محترم استان برسانیم که گرچه مرجع رسیدگی کننده به این گونه حوادث دستگاه های بالادستی مانند کمیته مرگ و میر دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی کشور و دستگاه محترم قضا است، ولی مع الوصف حسب صل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت فعالیت تعدادی از کادر درمانی درگیر با پرونده مرگ مادر باردار

محدودیت فعالیت تعدادی از کادر درمانی درگیر با پرونده مرگ مادر باردار