مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 06:252020-05-25حوادث

جرقه پریز برق علت آتش سوزی آزمایشگاه بردخون


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: آتش سوزی رخ داده در بخشی از اتاق آزمایشگاه در ساعت 14 و 15 دقیقه دیروز به دلیل جرقه پریز برق با اقدام به موقع پرسنل کشیک و نگهبان مرکز و اطلاع رسانی به آتش نشانی بلافاصله مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد آخوندی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص آتش سوزی رخ داده در ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت بردخون اظهار داشت: آتش سوزی رخ داده در بخشی از اتاق آزمایشگاه در ساعت 14 و 15 دقیقه دیروز به دلیل جرقه پریز برق با اقدام به موقع پرسنل کشیک و نگهبان مرکز و اطلاع رسانی به آتش نشانی بلافاصله مهار شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: در این حادثه خوشبختانه به پرسنل و ساختمان مرکز آسیبی وارد نشده اما تعدادی از تجهیزات آزمایشگاهی نزدیک به منبع آتش سوزی آسیب دیده که میزان خسارات در دست بررسی است.

  وی اضافه کرد: وسعت آتش سوزی محدود بوده و فقط به بخشی از اتاق آزمایشگاه آسیب وارد کرده و به سایر قسمت های ساختمان مرکز هیچ آسیبی وارد نشده است.

  آخوندی در خصوص وضعیت بیمه ای ساختمان و تجهیزات مرکز گفت: خوشبختانه ساختمان مرکز و تجهیزات آن تحت پوشش بیمه حوادث از جمله آتش سوزی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرقه پریز برق علت آتش سوزی آزمایشگاه بردخون

جرقه پریز برق علت آتش سوزی آزمایشگاه بردخون