مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 06:552020-05-25اقتصادي

باند جدید فرودگاه رامسر بهره برداری شد


باند جدید فرودگاه شهرستان رامسر در غرب استان مازندران با حضور سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، - ایسنا/مازندران باند جدید فرودگاه شهرستان رامسر در غرب استان مازندران با حضور سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، استاندار مازندران و جمعی از مسئولان صبح امروز به بهره برداری رسید.

سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران صبح امروز در آیین افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر اظهار کرد: 150 میلیارد تومان برای اپرون و توسعه روشنایی فرودگاه ساری و افزایش پارک دو هواپیما و همچنین باند جدید فرودگاه رامسر هزینه شد که امروز به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: تاکنون فقط 2 ایرلاین امکان پرواز به رامسر را داشتند اما اکنون با افتتاح این باند 16 ایرلاین و 70 درصد ناوگان هوایی کشور امکان برقراری پرواز را به رامسر دارند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران خاطرنشان کرد: فرودگاه رامسر با بیش از 50 سال سابقه یکی از بزرگترین پروژه های فرودگاهی کشور است و با توجه به منطقه آزاد شدن استان مازندران، نقش فرودگاه رامسر در سطوح ملی و بین المللی در اعتلای اقتصاد منطقه بی بدیل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند جدید فرودگاه رامسر بهره برداری شد

باند جدید فرودگاه رامسر بهره برداری شد