مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 07:002020-05-25سياسي

اعضای شورای شهر و شهردار کلیبر استعفا دادند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تورج یعثوبی کلیبر در تشریح دلیل استعفای دسته جمعی اعضای شورای اسلامی شهر کلیبر اظهار داشت: بیش از 20 سال است که شهرداری کلیبر در کمپ گردشگری قلعه درسی به گردشگران خدمات ارائه می دهد و هیچ ارگان و نهادی نتوانسته در .

- اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلیبر در اعتراض به تصمیم غیرقانونی فرماندار این شهرستان و ضایع کردن حق و حقوق شهرداری استعفا دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تورج یعثوبی کلیبر در تشریح دلیل استعفای دسته جمعی اعضای شورای اسلامی شهر کلیبر اظهار داشت: بیش از 20 سال است که شهرداری کلیبر در کمپ گردشگری قلعه درسی به گردشگران خدمات ارائه می دهد و هیچ ارگان و نهادی نتوانسته در آن کمپ گردشگری خدمات رسانی کند.

وی افزود: طبق مصوبه ای که سال ها قبل از طریق مسئولان استانی و شهرستانی کمپ گردشگری قلعه درسی به شهرداری کلیبر واگذار شد شهرداری اقدام به خرید زمین و ایجاد زیرساخت های خدماتی کرد تا سرمایه گذاری رسمیت داشته باشد، چون هر ساله با افزایش ورودی میهمان و گردشگر مواجه هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر کلیبر ادامه داد: بر اساس مصوبه سال 93 مقامات استانی از کمپ گردشگری قلعه درسی و مکیدی به شهرداری کلیبر تحویل و سپس با ایجاد زیرساخت های خدماتی و رفاهی و عوارضی و با درآمد حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر و شهردار کلیبر استعفا دادند

اعضای شورای شهر و شهردار کلیبر استعفا دادند