مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 07:152020-05-25ورزشي

مشکلی برای ادامه کار بنا و محمدی تا المپیک وجود ندارد


محمد ابراهیم امامی با بیان اینکه حضور سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در جلسه اخیر با رییس فدراسیون کشتی به تمامی حواشی ایجاد شده پایان داد، گفت: مشکلی برای ادامه کار سرمربیان تیم های ملی تا المپیک وجود ندارد.

- محمد ابراهیم امامی با بیان اینکه حضور سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در جلسه اخیر با رییس فدراسیون کشتی به تمامی حواشی ایجاد شده پایان داد، گفت: مشکلی برای ادامه کار سرمربیان تیم های ملی تا المپیک وجود ندارد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در گفتگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که با توجه به صدور مجوز آغاز فعالیت برخی رشته های ورزشی، آیا وضعیت آغاز تمرینات کشتی مشخص شده یا خیر، اظهار کرد: از آنجا که کشتی ورزشی پربرخورد و فیزیکی محسوب می شود هنوز زمانی برای آغاز تمرینات این رشته مشخص نشده و منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هستیم.

اخیرا 30 رشته ورزشی کم برخوردتر اجازه فعالیت خود را دریافت کرده اند و فکر می کنم با توجه به کاهش شیوع کرونا، کشتی نیز بزودی مجوز شروع تمرینات را دریافت کند.

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره زمانبندی برگزاری مسابقات کشتی پس از جلسه کادرهای فنی تیم های ملی و مسئولان فدراسیون، گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده قرار است لیگ برتر کشتی از اول مرداد ماه به مدت 2 ماه برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای ادامه کار بنا و محمدی تا المپیک وجود ندارد

مشکلی برای ادامه کار بنا و محمدی تا المپیک وجود ندارد